ورزش

طوفان آتیلا حجازی: من خائن ولی دیگر بهانه‌ای ندارید، باید این تیم را قهرمان کنید! +فیلم

طوفان آتیلا حجازی: من خائن ولی دیگر بهانه‌ای ندارید، باید این تیم را قهرمان کنید! +فیلم

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته از آتیلا حجازی دعوت کردیم تا برای رفع ابهامات اتفاقات چند ماهه اخیر باشگاه استقلال، میهمان خبرورزشی باشد.

پیش از اینکه فیلم و متن گفتگوی کامل من، سامان خدائی با آتیلا حجازی تقدیم شما مخاطبان شود، دعوت می کنیم تماشاگر بخش هایی کوتاه از این گفتگو باشید.

آتیلا حجازی:

من خائن ولی استقلال باید قهرمان شود. با این تیمی که بستید استقلال باید قهرمان شود، خائن یعنی چه؟ من اصلا نمی‌فهمم!

بله شما یک زمانی در یک تیم تعدادی بازیکن جوان جذب میکنی، بازیکنان ۲۰ ساله ای که سال اول لیگشان است، آن موقع فرصت می خواهی این تیم را بسازی اما الان چه کسی را می خواهی بسازی؟ رامین رضاییان و کاکوتای ۳۳ ساله را می خواهی بسازی؟ یا اندونگ و زکی پور و سیلوا و ماشاریپوف و بلانکو و مهرداد محمدی؟ چه کسی را می خواهی بسازی؟ الان تیمت خدا را شکر آماده است. امیدوارم حق این هوادار داده شود و بعد از مدتها هوادار استقلال خوشحال شود. همه چیز استقلال هوادار است. آن هواداری که با تمام سختی ها در شهرستان ها می آید و بازی استقلال را می بیند. دیدم هوادار از نان شبش می زند و به عشق استقلال می آید.

استقلال تیم بسیار خوبی را بسته است و بهانه ای برای نتیجه نگرفتن وجود ندارد. هرچیزی سرمربی خواسته در اختیارش گذاشته اند. من مطمئن هستم استقلال باید قهرمان شود. اینکه قول قهرمانی نمی دهم و ندادم و … خوب اگر قرار است قول قهرمانی ندهیم، من هم روی نیمکت بنشینم یا اول می شویم یا دوم دیگر! با این همه نفرات، با ۶۵۰ هزار دلار، ۶۵۰ هزار دلار، ۷۰۰ هزار یورو، ۵۰ میلیارد، ۶۰ میلیارد، خوب شما یک تیم هفتصد هشتصد میلیاردی می بندی، پانصد میلیاردی می بندی دیگر نقطه ضعفی نداری!

همچنین ببینید:سمیعی می‌گفت به نکونام اطمینان نکن، نکونام می‌گفت سمیعی دروغ می‌گوید! +فیلم

افشاگری تکان دهنده آتیلا حجازی: اعتقاد به خرافات در کادر فنی استقلال زیاد بود/ به خاطر باورهای خرافی من را به جلسه هماهنگی می‌فرستادند! +فیلم

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا